воскресенье, 31 марта 2013 г.

Сирна запіканка без борошна і манки



Інгредієнти:

сир 500гр.
яйця 4-5шт.
цукор 2/3 склянки
масло вершкове 30гр.
ванілін
курага
родзинки
додатково:
масло вершкове для змащування форми
солодкі мелені сухарі



Спосіб приготування:

Для обсипання форми для випічки я беру товчені сухарі з солодкої булочки - це додає готової запіканці прекрасну корочку і смак. Якщо сподобається з сухариками, то спробуйте посмажити сирники, які треба обваляти в таких сухариках замість борошна - буде просто прекрасний смак.

Сир можна збити блендером або пропустити через м'ясорубку - це тільки справа смаку. Нам, буває, хочеться і однорідної запіканки, але частіше - з крупіночкамі сиру. Так-же без різниці яка жирність у сиру. Якщо сир знежирений, то можете присмачити його вершковим маслом. Я купую тільки домашній сир, і люблю, щоб не було зайвої сироватки.

Я рукою перемішую сир з яйцями, цукром, шматочками вершкового масла, ваніліном. Потім додаю родзинки, шматочки кураги і перемішую ще раз.

Форму для випічки (у мене скляна) щедро змастити вершковим маслом і густо обсипати сухарями. Вилити сирну масу у форму. Якщо залишилися сухарі, то не соромтеся, посипте ними і зверху. Якщо подобається, то зверху маси розкладіть дрібне галетне печиво, розмочений злегка в молоці.

Випікати запіканку треба при середній температурі (150 - 160 *) 30 хвилин. Потім я вимикаю духовку, а запіканку не дістаю хвилин 5.

На фото запіканка тільки з духовки, вона з знежиреного сиру, з маслом, яєць 5 штук, сухариків на посипання зверху не залишилося. Чесно кажучи, я на око все кладу, виходячи з того, що мається на холодильнику, на результат випічки це не впливає ні грама.

Якщо ви теж не любите сирні запіканки з манкою, борошном і пр., То спробуйте мій рецепт. Запіканка буде дуже соковита, м'яка і не опадає після випічки і охолодження. Сирна запіканка без борошна і манки готова.


Комментариев нет:

Отправить комментарий